Klänning & Solglasögon

Dagens shopping resulterade i denna klänning från H&M Trend, fin va? Jag ska ha den till vardags med en vit baströja under och skinnjacka, precis som bloggerskan på bilden. Sen ska jag också ha den för utgång och sånt utan någonting under. Åh vad jag gillar den! Credd till H&M Trend, det är grymt!

Sen blev det ett par solglasögon från Miu Miu som jag spanat in riktigt länge. Men när det gäller sådant har jag en riktig jävla beslutsångest, men kom idag på att jag inte kunde hitta några snyggare. Har liknande från Tom Ford fast med svarta kanter och glas och jag trivs verkligen i den sortens solglasögon. Sen har jag bara ett par pilotisar från Ray Ban med guldkanter, så att de var i "guld" föll det också på. Tyvvär är bilden nedan dålig, men jag lovar er - dom är snygga!

image173
Sedan spanade jag in en massa annat, söta klänningar på ZARA & Urban Outfitters, massa fint hos Acne & Filippa K plus mycket mer. Ska shoppa till helgen tror jag... har rätt gott om cash på kontot nu, och London var förra månaden så nu känns det som om jag har "rätt" till att shoppa igen trots mitt vilda spenderande där. Puss!


Kommentarer
Postat av: sanna

Riktigt snygga solglasögon! Dem får man nog ta och kika närmare på tror jag! Hur mycket gick dem på?

Jag har ALLTID lyckats förstöra mina solglasögon så förra året la jag inte ner så mycket pengar på just solglasögon i ren rädsla för att ännu ett par skulle bli förstört.. Men i år ska jag försöka igen och se om oturen har vändt..!

2008-04-02 @ 21:16:40
Postat av: Anonym

Fina solglasögon!

2008-04-04 @ 17:39:46
URL: http://lovelyylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0