Kvällen & Återförening

Förutom tidigare nämnda incident var det en kul kväll! Vi träffade trevliga människor, dansade och skrattade. Var längesen jag dansade så galet. Hahah, Stekarn plockar fram mina bästa sidor! Sen var det härligt att inte känna NÅGON förutom Stekarn, man kan verkligen släppa loss då. Strunta i att vara artig, rolig och social. Bara dansa och ha kul med sin galna kompis och affärspartner. Utan dig Stekarn så vet jag inte vad jag hade gjort! Fast ärligt talat, så ser jag fram emot att återvända till "mina trakter" ikväll. Men någon gång då och då skadar det inte med ett miljöbyte mina vänner!

Kom precis hem från två lägenhetsvisningar med H. Men nu har hon bestämt sig! Det blir den på min gata! Oh, vad jag hoppas att hon får den. Skojade med henne om att jag skulle bidra ekonomiskt bara hon fick den. Haha. Nu ska jag sticka iväg och ta en fika med L, en vän jag umgicks mycket med fram tills för tre år sen då hon skaffade barn, flyttade till förorten och förändrades från en galen partyprincessa till en lugn mamma. Men jag klandrar henne inte, verkligen inte. Hon verkar lycklig med det liv hon lever nu, och jag är glad för hennes skull. Trist att vi i princip aldrig träffas längre, bara för hon lever ett annat liv kan vi ju ta en fika någon gång i veckan. Men det är nog delvis bådas fel. Ska försöka få upp kontakten igen! 

And that's it for now. Bloggar senare.            


Kommentarer
Postat av: valentina

hoppas hon får lägenheten!

2008-04-19 @ 16:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0