Lång (men rolig) torsdag.

Kom hem för några timmar sedan. Helt utmattad. Det var kul, får inte göra så mycket sånt som delägare, men jobbigt och jag var tvungen att vara engagerad och positiv exakt varje sekund. Men bra gick det! Vi fick väldigt positiv respons, och det lilla problemet (som var anledningen till att jag var tvungen att delta) löste sig utan större konsekvenser. Men som sagt, jag var helt färdig efteråt. Så jag och Chica (som hade ansvar för XXX) gick och åt pizza. Stenugnsbakade, spröda, mozarella, kryddig tomatsås, parmaskinka, färska coctailtomater, färsk rukkola. Precis som jag vill ha det! Smakade NÄSTAN som i Italien. Yummie. Smällde i mig en hel pizza alldels för fort. Så jag rullade därifrån. Nu har jag kollat lite på So Do You Think You Can Dance Scandinavia (puh, lång titel) och druckit té. Ska snart gå och lägga mig efter en lång (men rolig!) dag.

Har ni haft en bra dag? FREDAG I MORGON!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad jag vart sugen på pizza när jag läste, och jag som inte ens gillar pizza =) Skönt med fredag imorgon!!

2008-04-17 @ 22:08:26
Postat av: valentina

låter ungefär som den pizzan jag åt i Italien för några dagar sen, hoppas den var lika bra ;)

2008-04-19 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0