Lunch & Sommarplaner

Hej! Så var det onsdag, vilket betyder att det inte är överdrivet långt kvar till helgen. Jag mår väl okej, varken bra eller dåligt. Sitter på jobbet och.. ja just nu kan jag ju inte säga att jag jobbar. Men jag har faktiskt haft ett långt möte precis och kom hit tidigt i morse så nu ger jag mig en välförtjänt surfa-runt-paus. Sen blir det väl lunch om någon timma, har ett enormt sug efter en foccacia med chevre, honung & kycklingfilé. Min favorit när det kommer till lunch-mackor! Måste bara hitta någon som är sugen på att äta något sånt, arbetsmyrorna brukar beställa upp GI-sallader till kontoret, de har så mycket att göra. Haha.

Har nog nämnt det tidigare men jag är mitt uppe i att planera sommaren (jag är ett kontrollfreak). Jag hade en del planer, men nu är ju en viss kille ute ur bilden... Men jag har flera veckors ledighet som jag verkligen vill utnyttja. Det jag vill få in är följande: Umgås med familjen på västkusten, resa med vänner till franska / italienska rivieran, åka till USA och utnyttja den låga dollarn (samt träffa vänner), Gotland v. 29 (Neej jag vill inte vara för gammal för det. Jag är inte för gammal för det. Punkt) sen ska vi åka ett litet gäng till H's föräldrars landställe i Stockholms skärgård (ett riktigt lyxställe!) i början av sommaren. Det första och sistnämnda är det enda som är helt bestämt. Jag och Red ska nog boka biljetter till Rivieran i eftermiddag. Åh, jag har en underbar sommar att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Måste bara få passa på och ge dig beröm för bloggen, en av mina absoluta favoriter :)

2008-04-16 @ 20:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0