Lycklig, Lyckligare, Lyckligast!

Aah! Antagligen förstår alla i Sthlm (Sverige?) vad jag menar, så jag kan göra det enkelt för mig; sol, värme, sommarkänslor. Har suttit i en viss park med Chica och P i tre timmar nu. Vi har jobbat, pressat, snackat skit och ätit glass och lyssnat på bra musik från mina iPod-högtalare. Red joinade precis också. Jag har bara ben och klänning, strumpbyxorna åkte ner i väskan efter bara några minuter. För en gångs skull längtar jag inte till något. Jag vill bara ha det som det är nu, njuta av det som är nu. Jag är lycklig. Antagligen beror det bara på att mitt humör ligger på topp men JAG ÄLSKAR ER! JAG ÄLSKAR ALLT! JAG ÄLSKAR LIVET! Jag vill ha det så här för evigt.

Idag har jag på mig:
Halvtransparent, ljus mullvadsbrun klänning American Vintage
Vitt långt linne, Hunky Dory
Vita tygskor, Keds.
Klassiska RayBan Wayfarers.
Svart Balenciaga motorcyklebag.     

Och nu vill jag inte skriva mer, är lite risky business med tanke på att jag är omringad av tre härliga tjejer - som dock inte ser min skärm - hehe.


Kommentarer
Postat av: M

Förstår precis vad du menar, det är så underbart!
Låter som en snygg outfit! Hoppas du får en lika bra dag idag =)

2008-04-25 @ 05:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0