Månadens Läsare

M! Åh, av alla häftiga plagg med "sexyback" Acne har så prickade du rätt! Precis rätt! Modellen, färgen (det jag köpte finns i många färger, ni får se senare) - du är grym!  

Du är mer än värd denna lilla oseriösa titel! Du är en av ytterst få som regelbundet kommenterar och uppmuntrar min blogg! Tack! Det är såna som M som gör det så mycket roligare att blogga! Tack sötnos! Om jag inte varit anonym hade jag velat träffa dig för en fika!

Om en tiiiny stund ska jag visa er vad jag shoppat idag. Har en önskeoutfit på G också. Sen lär ni väl få ett klassiskt ego-inlägg som bara handlar om mig mig mig och mitt mitt mitt liv. Men det är väl det bloggen är till för? Sen ska jag kanske kommentera lite bloggar också. Min statistisk de senaste dagarna har varit mer deprimerande än att jag bröt med DP.... well, inte riktigt - men nästan! Höhöh.

Kommentarer
Postat av: M

Åh så kul!! Jag tänkte säga den med blommor men jag kände att den svarta var nog mer du.
Synd att du är anonym för jag hade gärna tagit en fika med dig då, du verkar vara en underbar person!

2008-04-12 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0