Måndag

Hej vänner och fiender! Hur är det med er? Vart är ni? Som jag tidigare nämt så har statistiken sjunkit till botten den senaste veckan.. Lite nyfiken på vad det beror på? Min deppighet några dagar? Har ni tröttnat på mig? Var det enbart DP ni var ute och när han försvann så försvann ni också? Går det något supervirus just nu i datorvärlden? Har ni funnit en ny, fräsch blogg som fått ersätta min? Yeah, I can go on forever. Men som sagt - nyfiken! Fast i och för sig, ni 40 pers som stuckit lär förmodligen inte läsa det här ändå. Mmh.. nu får jag lägga av!

Igår var det mysigt hos Stekarn och vi fick en hel del gott. Han är verkligen en bästa vän, trots sina otroligt skumma värderingar så är han alltid så förstående, jag litar på honom till 100 % och vi kan berätta A L L T för varandra! En manlig bästis är något alla tjejer borde ha i min mening. Idag har det varit en helt ok dag. Lunch i solen med P & Chica, solglasögonen på - livet känns som en rolig lek. Våren gör mig lycklig! Jobbet rullade också på bra och nnu kom jag hem precis.Ska nog vara ensam ikväll, vilket inte riktigt är det bästa jag vet. Men det kan nog bli skönt också. Med lite telefonsamtal och bra tv.

Och ikväll åker Drömprinsen till Tyskland, visst han kommer hem bara om några dagar - men drygt en vecka senare flyttar han. Jag försöker att inte tänka på det. Men jag kommer att sakna den jäveln så otroligt mycket. Bara den här veckan har varit hemsk, men jag har ändå vetat att han funnits i Stockholm, nära mig. Fan fan fan.

Kommentarer
Postat av: M

Jag är iaf kvar, lämnar aldrig din blogg ;)
Jobbigt att han flyttar, men det löser sig nog ska du se =)

2008-04-14 @ 18:37:09
Postat av: malin

jag läser alltid din blogg, verkligen den bästa.

hur det än blir så hoppas jag att allting blir bra.

2008-04-15 @ 17:26:16
Postat av: Ronja

Jag finns kvar och kommer inte låta ngn blogg ersätta din ;) du är grym! Jobbigt det här med drömprinsen, men du hanterar det på ett bra och konstruktivt sätt. Förstår att det kanske inte är helt lätt heller. Best wishes!

2008-04-15 @ 18:03:42
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: sanna

Jag finns fortfarande kvar, försvinner inte här ifrån inte ;)Du får inte tro att man läser din blogg på grund utav drömprinsen, jag läser på grund utav att jag tycker att din blogg är inspirerande, och därför vill man bara ha mer.

2008-04-16 @ 07:25:28
Postat av: valentina

Jag gillar inte att läsa bloggar egentligen, involvera sig i andras liv när man har fullt upp med sitt eget men din är något extra och har fångat mig så jag stannar! du är bäst!

2008-04-19 @ 16:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0