Modeblogg? Nej, Matblogg!

Så var det måndag igen! Har varit en skön dag. Rätt så stressigt på jobbet, men det är ju så det är! Dessutom fick jag nya krafter efter en härlig lunch med pappa i solen. Oxfilé, ugnspotatis, fetaostsallad och en fantastisk sås. Mummms! Haha, mat ligger - som ni troligtvis märker av att läsa min blogg - mig otroligt varmt om hjärtat. Skriver ju nästan lika mycket om mat som om skor nu för tiden? Mer kanske? Vart är det här påväg. Kanske ska bli en matblogg istället, höhö.

Nu är jag iallafall hemma. Ikväll ska jag bara vara hemma. Jobba en del (så jag kan sluta tidigt imorgon) och se på TV. Helt okej faktiskt. Hinner antagligen blogga en del också. Ciaociao.


Kommentarer
Postat av: M

Gör mig inget att du skriver om mat, för det är ett av mina största intressen! Vad har du för favoritmat?

2008-04-21 @ 18:31:13
Postat av: Anonym

tycker det är gött att blogandet har fått en uppsving :) och jag har intget emot en matblogg.. äta bör man annars dör man :)

2008-04-21 @ 21:29:18
Postat av: sandra

Åh vad gott detd är lät!!

2008-04-22 @ 12:21:19
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0