Nice i juni!

Åh jag tror att jag drömmer! I slutet av juni åker jag och åtta vänner till Franska Rivieran, Nice och bor i en lyxvilla i en vecka! Åh det är obeskrivligt! Jag och Red hittade huset på en hemsida och blev förälskade. Fantastiska sällskapsrum, otrolig uteplats med pool, grym utsikt, alla sovrum har tv och eget badrum. Rivieran är underbart i sig, men att få uppleva det på sommaren med sina närmaste vänner i en egen villa. Priset är skyhögt, trots att vi delar det på nio, men jag lovar att det blir värt varenda öre! Hotell i all ära, men detta kommer bli så grymt. Det kommer bli så otroligt kul och mysigt. vet inte vad jag ska skriva, men en sak vet jag - DET SKA BLI SÅ NICE MED NICE! Yees!



image199


Här ska vi ha grillfester, umgås, bada, sola och leva ett riviera-liv i en vecka.
Singel I Stockholm är lyckligare än på länge. Och längtar till sommaren.


Kommentarer
Postat av: M

Ååå vad jag är avundsjuk! Vill också resa så mycket som du. Var länge sen jag var utomlands. Hoppas du får det trevligt =)

2008-04-16 @ 18:24:02
Postat av: Jessica

Gud vad härligt det låter, verkligen! Hoppas ni får en helt underbar semester tillsammans :)

2008-04-16 @ 19:59:43
Postat av: valentina

kommer säkert bli jättemysigt!
själv ska jag till italienska rivieran med två vänner :)

2008-04-19 @ 16:23:58
Postat av: alexandra

Det ser verkligen helt underbart skönt ut:)

2008-04-22 @ 13:31:29
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0