Ok

På mina sju senaste inlägg har jag fått två kommentarer.
Känns trist med tanke på att jag för en gångs skull verkligen är på blogghumör.
Men okej, det är sånt man får ta som bloggare.
Ni hatar att kommentera, och jag klandrar er inte.
Jag kommenterar aldrig de bloggar jag läser regelbundet.
Well well, jag fortsätter att pumpa ut blogginlägg så mycket jag orkar och vill.
Det är nog inte upp till er längre som det var under min "storhetstid".
Nu är det upp till mig. 
Vi får se när jag tröttnar.

Without love,
Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag älskar verkligen att du bloggar så ofta :D Har så mycket att göra att jag knappt hinner att blogga själv, men jag försöker alltid att klicka in mig här. En storfavorit :-) därför blir det inte alltid att man klickar in sig på kommentarer, men du ska veta att allt du skriver är uppskattat! :-)

2008-04-19 @ 13:03:54
URL: http://www.glife.se/RonjaSylvia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0