Onsdag

Hey! Lite tomt på kommentarsfronten! Lever ni? Börjar ju bli orolig när jag inte har några kommentarer att godkänna från mina trogna, älskade kommenterare varje gång jag loggar in! Och ja, se det som en hint. Hehe.

Idag är jag back on track igen efter en liten sjukperiod. Skönt att vara frisk till helgen! Och vilket underbart vårväder det har varit idag! Stockholm är så underbart den här tiden på året. Fika på uteserveringar i solen, underbara kläder i affärerna, alla är glada och mångfalden här i huvudstaden är riktigt snyggt klädda alltså! Well done 08:or! Idag har jag jobbat, lunchat i solen (ceasarsallad) med Chica och P, jobbat mer, gått lite i affärer och sedan fikat med H på en uteservering. Perfekt dag! Ni ska få se vad jag shoppade sen, är jättenöjd!

Ikväll ska jag vara hemma, äta middag själv för en gång skull (hatar det) och se på TV, kolla lite resor till sommaren och så. Jag är ju ett kontrollfreak så jag måste börja planera vad jag ska göra. Är jag för gammal för Gotland v. 29? Jag vill inte vara för gammal!

Kommentarer
Postat av: M

Förlåt, jag har nog glömt komenterat:P Ska bättra mig!! Lovar

2008-04-02 @ 18:00:18
Postat av: Sanna

Ska också bättra mig ;) Lovar!!

2008-04-02 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0