Saturday Night n'Sunday

Hej! Jag hade det riktigt kul igår. Kvällen började med middag på Riche tillsamans med Stekarn, H & en kille hon dejtar som jag träffat ett antal gånger tidigare. Efter en god och trevlig middag drog vi vidare. Umgicks med roliga människor, skrattade, dansade och drack goda drinkar. En riktigt lyckad utgång och jag har inte känt mig bakis på något sätt idag!

Idag då... Vaknade vid 10. Åt en snabb frukost med Red på ett café nära mig bestående av färskpressad juice och en bagel. För en gångs skull höll vi oss borta från pannkakor, massa kaffe, korvar, äggröror och liknande. Vi brunchade ju igår och man måste tänka lite på matvanorna. Sen tog vi en promenad i det äckliga vädret till gymmet. Det var, som den positiva tönten jag är, riktigt härligt. Sen gick jag hem, förberedde lite inför jobbveckan, ringde mamma och Storasyster, tvättade och städade samtidigt som jag lyssnade på bra musik, chattade med vänner från USA (hade "stämt träff" med några), ringde Stekarn och snackade jobb och lite annat, såg två Vänner avsnitt - och nu sitter jag här.

Ikväll ska Stekarn och jag laga mat hemma hos honom. Vi ska faktiskt inte bara ha det trevligt, utan även snacka jobb. Planera lite, kolla ekonomin och sånt. Ett möte mellan två delägare emellan, på vårt sätt. Skulle vara där innan åtta. Kanske lägger in en önskeoutfit innan?

Pusspuss! / En förvånansvärt lycklig SIS


Kommentarer
Postat av: valentina

Riche är mysigt :)

2008-04-19 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0