Shoppat

Bella Dress från Acne (som M gissade rätt på). Gick dit, fast besluten om att lägga vantarna på en blommig Bella men sen provade jag den och den var verkligen JÄTTESÖT men jag kände direkt hur den skulle bli hängandes långt in i garderoben och bara bli använd ett fåtal gånger. Tillskillnad från den svarta. Jag har sjukt många svarta klänningar både i form av LBD's och andra varianter, men jag tröttnar aldrig! Och jag kan aldrig ha för många! Det som gör Bella Dress är helt klart ryggen. Så otroligt hett! Åh, jag vill ha på mig den nu! Ikväll kanske?
image194image195
Min nya kärlek heter Bella. Acne gör mig stolt över att vara svensk. Bättre bilder här.

♥ Ljus korallrosa kort midjekjol från Benetton. En klassisk kjolmodell, precis som min svarta från Dagmar. Kommer att bli perfekt i sommar med solbrända ben och en vit, lätt transparent lös tisha från Acne. Fast den är så söt så jag kommer antagligen att ha den med strumpbyxor redan nu. Hittade inte bild. Men köp senaste nummret av ELLE och spana in den färgsprakande sidan i Din Stil.
 
♥ Mörkt puderrosa / Smutsrosa heels från TOPSHOP. Jag lär inte bli den enda i sthlm om dom, alla älskar dom - alla bloggerskor skriver om dom. Men de är ju så snygga! 900 spänn gick de loss på, sved lite i plånboken men ärligt talat, I don't give a shit! När jag provade dom inne i affären till mina svarta strumpbyxor så kände jag att jag skulle få ångest resten av mitt liv om jag inte köpte dom. Förutom mina svarta Louboutins är de här de skor i min garderob som gör sig bäst med täckande strumpbyxor. Så snyggt!
♥ Kavaj från TOPSHOP. Lagom dressad, perfekt till jobbet, vardags och fest. Min Acne kavaj har inte gjort sitt ännu, men denna känns så mycket mer användbar. Ett riktigt bra köp känns det som!
image196image197
That's it! Jag är nöjd. Det känns som saker jag kommer att använda flitigt till skillnad från mycket annat jag köper. Ikväll blir det nog utgång med lite folk, ska bli kul att träffa massa härliga människor, dansa lite och ha roligt. Brukar vara bra på det men som ni säkert förstår så har det blivit brist på det de senaste dagarna. Men idag har jag haft kul!

Kommentarer
Postat av: Elin

här är det också grått.. men en annars bra dag. Vila, vila så ja e fit for fight i morgon. Planer för kvällen?

2008-04-13 @ 17:13:31
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0