SIS rycker in

Ajdå, kris på ett showroom. Jag måste dit, de behöver mig. För er som inte hänger med i PR-svängarna så behöver ni inte oroa er, inget viktigt. Ville bara berätta att jag antagligen får fullt upp idag (= ingen inredningshopping..) måste representera mitt företag och se till att våra klienter får ut det dom betalar oss för. Men i dessa sammanhang måste man vara snygg snygg snygg! Och idag har jag på mig jeans och en Twist & Tango tisha. Inte WOW-snygg direkt. Så först måste jag hem!

Frågan är bara vad jag ska ha på mig? Hur låter det här; svart Dagmar kjol, vot halv transparent blus från VINCE, svart TOPSHOP kavaj, svarta strumpbyxor och HOPE-ankelboots. Tror jag kör på det... Lite trist men ändå trendigt och skönt.

Behöver nog inte vara där så länge, så jag hör av mig i eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: malin

skulle vara otroligt roligt att få veta vad du jobbar med, nog för att det inte skulle vara möjligt=]

2008-04-19 @ 12:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0