Söder-chic ikväll!

Hej! Har varit i s.rooms idag med - var så kul igår ju! Tror att arbetsmyrorna uppskattar att jag är där också. Kan inte snacka jobb så detaljerat trots att jag vill, men en sak kan jag säga - JAG ÄLSKAR MITT JOBB! Nu är jag i alla fall hemma efter en lång, rolig, dag.

Ikväll ska jag som sagt gå till en liten klubb på Söder med Stekarn. Hmm.. ska bli spännande. Jag vet, jag låter som en sån där insnöad Stureplans tönt men sanningen är den att jag älskar Söder på alla sätt! Förutom just nattlivet. Men vem vet, jag kanske har haft otur. Jag ska vara positvit inställd i alla fall! Som Stekarn själv egoistiskt uttryckte det: "Festa med mig, och plötsligt spelar det inte någon roll om var du är". He wish? Haha nej men det stämmer nog tyvärr lite. Ska bli kul att umgås med min manliga bästis en helkväll!

Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig. Svart klänning och heels funkar ju alltid, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0