Söndagens...

Att Göra: Nu på morgonen blev det först frukost i solen på min balkong med min kära granne. Sen har jag städat. Promenad (= sitta vid vattnet och sola) och fika om en stund på Djurgården med H & Baby (som ÄNTLIGEN är hemma!). Ikväll ska Red (och möjligtvis ovan nämnda) äta här och kolla på massa foton. Lite nostalgikväll. That's it.
Outfit: Seven jeans och vit See By Chloé blus. Ute blir det vita låga Converse, skinnjacka från ZARA och solglasögon från Miu Miu.
Oh Yes: Det underbara vårvädret!
Oh Crap: Jag önskar att allt var som vanligt mellan mig och en viss prins.
Inköp: Färskt bröd och varsin mini-flaska brämhultsjuice på fiket här nedanför till mig och Grannen. Sen blir det ju fika på Djurgården och mat till middagen. Så idag tänker jag bränna pengar på att äta. Yesyes!
Bloggflöde: Inte så stort. Kanske  blir ett inlägg till innan promenaden, och möjligtvis ett (eller två) på kvällen. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: valentina

låter som en bra dag :) kul när du uppdaterar mycket.

2008-04-20 @ 12:53:50
Postat av: Åsa

låter som du kommer ha en toppen dag.. :D

2008-04-20 @ 13:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0