Student-klännings-panik?

H diskar i köket. Red & Baby spran iväg till affären för lite Ben&Jerry's, Häägen Daaz eller liknande. Mums. Så länge tänkte jag tipsa om lite studentklänningar jag hittat. Jag vet själv hur stor paniken var när det var jag som skulle ta studenten. Men nu, när man har det gjort (hrm.. för rätt så många år sen) så känns det som en rätt lätt match. Är det för att klänning är mer trendigt nu? Jaja, French Connection (FCUK) har ett otroligt klännings-utbud! Jag älskar deras kläder över huvudtaget, och priset är helt klart överkomligt. Hittade en drös med klänningar som skulle passa perfekt för studenten, korfimationen, avslutningen och liknande.

image204image205




Söta va? Men favoriten från FCUK fanns tyvärr inte på hemsidan. Den är med i senaste nummret av ELLE, på sidorna om bröllop (och ja, den är kort). Det var en av de vackraste klänningar jag sett på länge för 1200! Och då är Nathalie Schuterman och Net A Porter inräknat. Inte så illa va?

Kommentarer
Postat av: valentina

tyckte om den sista :)

2008-04-22 @ 15:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0