Sum up

                                                                     Hej underbaringar!
Ledsen för sjukt seg update, har haft en rolig helg och bloggandet har inte direkt varit prio ett. Eller datorn över huvudtaget har inte varit sådär jättepopulär. För att gottgöra er så tänkte jag summera allt jag gjort sen jag senast uppdaterade (fredag em) lite snabbt.

Fredag kväll: Rolig förfest med Buzz och goda drinkar hos Red. Vi blev kvar där ett bra tag men drog tillslut vidare. Rolig kväll, det där vanliga - dansade, skrattade och hade kul med härliga människor. Något som är värt att nämna var att jag för första gången sen det tog slut mellan mig och DP flörtade lite oseriöst med en snygg kille. Men det var allt, lite oskyldigt flörteri. Men det kändes ganska skönt ändå, svårt att förklara.
Lördag: Åt frukost med Grannen min på morgonen, sedan tog jag det lugnt. Efter det blev det en liten promenad, och sen drog vi vidare till gymmet och tränade LÄNGE. Sen gick (!) vi hem till mig och fixade oss. Sedan åkte vi hem till vår kära vänner VB och hans sambo Glossy (som jag efter lite bitch-fighting för något år sen numera kommer bra överens med, man ska inte döma folk man inte känner!). Men kvällen var så otroligt jävla mysig! Vi satt på deras stora terass/balkong/altan och satt runt ett stort bord med tända ljus och åt grillat, pratade, sjöng, drack gott vin och så spelade J gitarr. En av de bästa kvällarna på länge. Man behöver inte dansa och dricka sig redlöst full för att ha en lyckad kväll. Så det så (30-årskris varning?) !
Söndag: Vaknade sent, gjorde ingenting. Åkte hem till mamma & pappa och var där hela tiden. Hängde med Lillebror, snackade skit med mamma, (försökte övertala henne att ge henne sin Chanel Jumbo och vet ni vad, jag tror att den kan bli min!), snackade affärer med pappa och åt, åt och åt. Massa fika (hembakade brownies och kanelbullar), middag (ugnsbakad lax med färskpotatis typ(?) och jättegod sås) samt efterätt (hallonpaj med vaniljsås). Riktigt nice att svulla lite ibland! Sen åkte jag hem, såg på en film (Michael Clayton), läste tidningar, snackade i telefon med diverse människor och sen somnade jag.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh! Jag hade gjort ett jättelångt detaljerat inlägg men allt som blev kvar när jag skulle publicera var det här. Sorry darlings, men jag är trött som fan och orkar inte skriva om. Gör det imorrn istället. Pusspuss.


UPDATE 28/4: Så nu har ni allt! Ganska nice helg va?

Kommentarer
Postat av: sanna

Låter som en riktig toppen helg ;D
Och en Chanel Jumbo låter ju verkligen inte fel! Hoppas hoppas att du får den ;)

2008-04-28 @ 19:31:03
Postat av: Ronja

Låter som en super skön helg! :)

2008-04-28 @ 23:02:35
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: valentina

låter jättemysigt :) Jag har firat min födelsedag från torsdag till söndag, jättekul men känner mig slut nu haha :P

2008-04-28 @ 23:37:19
Postat av: Jessica

Låter som en jättemysig helg :)

2008-04-29 @ 07:49:17
Postat av: M

Låter som en bra helg!

2008-04-29 @ 19:44:05
Postat av: valentina

saknar update! :)

2008-05-02 @ 19:57:02
Postat av: M

Saknar dina inlägg :'(

2008-05-03 @ 13:16:58
Postat av: Anonym

Saknar dina inlägg!

2008-05-04 @ 10:53:27
Postat av: malin

jag saknar dina inlägg :(

2008-05-04 @ 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0