Sunny Sunday

Hej! Åh vilken härlig dag! Tänk, soligt vårväder kan göra att hela livet känns så enkelt. Efter en otroligt skön promenad satte vi oss vid vattnet och bara snackade. Baby berättade allt om sina veckor i Barcelona, och vi uppdaterade henne med ALLT som har hänt här. Det är så otroligt skönt att världens finaste tjej är hemma!

Sen gick vi till en uteservering, där vi även mötte upp Stekarn & J (killkompis, han var med i NY om ni minns?). Skratt, lattes, bakverk i alla smaker och former (åt bla. en otroligt god brownie). Det är svårt att förklara, men jag är så lycklig, så lättad över att det gick såpass bra att gå vidare. Mitt liv är underbart, och en fantastisk kille mindre kan inte ändra på det.

Vid 16.30 drog jag mig hemmåt efter en fantastisk eftermiddag. Jobbade en kort stund på balkongen och om en stund kommer Red, H & Baby hit för att äta middag. Sen ska vi placera oss i soffan och titta på filmer och foton från galna utekvällar, roliga resor och barndomsbilder (alltså inte där vi är tillsamans). Ska bli SÅ kul. Nu sitter jag och fixar med ett bildspel om min uppväxt (haha ja, vi är så satsiga men det är en skitgul grej för folk som inte känt varandra hela livet). Jag har en bild med på S. Tänker på dig underbaraste.

Nu ska jag fortsätta med bildspelet - är inne på USA-åren nu. Vilken underbar tid i mitt liv!

Märker ni att jag är på otroligt gott humör?

Kommentarer
Postat av: M

Låter som en underbar dag, och jättehärligt väder här i sthlm!
Fina klänningar i inlägget ovan =)

2008-04-21 @ 05:38:20
Postat av: sanna

Man ser verkligen att du är dig själv igen :D Jätte glad för din skull!
Hahha låter som att ni kommer ha en riktigt rolig kväll ;D

2008-04-21 @ 06:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0