Take Me To The Hills

image171Jag är sjuk idag. Inte så farligt, huvudvärk och så - men vi har ändå inte så mkt på jobbet idag, så jag försöker bli frisk istället och jobba hemifrån. Men jag unnar mig lite sjuk-sysslor också, bla. har jag sett The Hills nu på morgonen. Riktigt underhållande! Det är ju en "reality"-serie om några tjejer i LA för er som inte vet. Fast jag tror verkligen inte att allt är reality, det är en hel del fake. Hur som helst så längtar jag till Los Angeles, The Hills, Hollywood. Bodde ju där under ett halvår när jag var 21 tror jag, precis efter New York. NY slår LA, men det var ändå så underbart att komma dit och leva ett 100 % summerlife. Jag jobbade i en lyxig klädbutik på dagarna, hängde på stranden, festade, shoppade, umgicks med fantastiska människor och bara levde livet. Fast LA är det snobbigaste stället jag bott på. I alla fall i de kretsarna jag umgicks i - alla hade så gaaalet rika familjer. Men om  jag skulle gå in på LA närmare så skulle detta bli världens längsta inlägg, så det får vi ta en annan gång.

Kommentarer
Postat av: sanna

The Hills är ju så otroligt underhållande! Jag har förkylning och feber nu så sitter och tittar på det i flera timmar nu när jag har chansen! Men man känner sig så dum efter ett tag när man inser hur många timmar som man egentligen har gått.. Men det är det värt!??

2008-04-02 @ 21:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0