Torsdag

Hej! Helgen närmar sig, härligt! Synd att solen inte skiner idag, jag blir på så himla gott humör av vårvädret som jag förklarade igår. Så ingen fika i solen idag inte. Men kanske inomhus? Är sjukt sugen på en latte och en chokladbiskvi. Vid 16 ska jag träna så det skulle jag lätt kunna unna mig. Sen blir det lite försmak på helgen redan ikväll, ska på ett litet "event". Kul ska det bli! Ska ha på mig min nya H&M klänning tror jag. Går dit i sällskap med Drömprinsen så vi ska nog äta middag någonstans innan. Precis som med biskvierna fick jag ett konstigt sug efter tigerräkor med någon stark sås i asiatisk anda. Muuums. Men det får vänta till ikväll!

Nu ska jag ragga upp någon här på jobbet som vill fika med mig. Det är så många som bantar och håller på och töntar sig inför Beach 08 nu så det kan bli svårt... men med min övertalningsförmåga ska det nog gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0