Torsdag

Morning! Allt bra? Kom till jobbet för knappt två timmar sedan, fått en hel del gjort. Vill bli färdig med dagens att-göra så fort som möjligt så jag kan sluta tidigt och ge mig ut i inrednings-djungeln i eftermiddag. Längesedan jag ens satte foten i en inredningsaffär, jag som älskar inredning! Ska bli kul i alla fall, H följer nog med för att inspireras lite i affärerna, hon är mitt uppe i att köpa lägenhet (inte klart ännu) på samma gata som mig! Nu kommer jag aldrig att behöva känna mig ensam, bara att ringa henne så kan hon komma över! Det är bättre än att dela lägenhet också, trots att jag är sällskapsjuk vill jag ha lite privacy. Men hur som helst, hoppas verkligen att hon får den!

Har inga helgplaner ännu. Men Stekarn sa något om att han ska till något "hak" på söder imorgon på grund av någon tjej han var tvungen att träffa. Jag var tvungen att följa med, för tjejen visste inte om att han skulle komma och bla bla bla. Mmm.. men visst, det kan bli kul! Jag älskar söder i sig, men när det kommer till utgången där så känner jag mig inte riktigt hemma. Men annars gillar jag det, shoppingen, gatorna, husen, de vänner som bor där har fantastiska lägenheter, stämningen, caféerna osv. Men som sagt, utelivet har jag inte direkt fallit för. Men hey, man måste ju ge det några chanser, jag har ju oftast lätt för nytt folk! Och man måste ju ställa upp för sin vän.

Men nu måste jag fortsätta jobba! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0