Ångest...

To: Drömprinsen <[email protected]>
From: SIS <[email protected]>
Subject: Long time no see

Hej! Du blir säkert förvånad över att jag hör av mig, men J berättade att du flyttar hem igen i veckan. Skulle gärna vilja träffa dig, känns som om vi inte riktigt fick ett moget avslut (framförallt enligt i princip alla mina vänner). Hoppas att du inte feltolkar. Hur som helst, vad sägs om en kopp kaffe ngnstans i slutet av veckan? /SIS



Ohmy. J (en nära killkompis) mailade mig och berättade att DP (han har en kompis som är kompis med DP) kommer hem i veckan, och plötsligt hade jag skickat det här mailet. Fyfan vilken ångest jag har nu. Jag vill inte verka som ett jävla vrak men det var sinnesjukt jobbigt att komma över honom och samtidigt har jag ändå känt ett enormt hat (jaa faktiskt) över hur han behandlade mig innan han flyttade, han försökte inte ens få mig att förstå (inte för att jag gjorde det heller) han bara stack! Så jag tyckte det enklaste var att bara skita i honom, trots att jag skrev till er att vi kanske skulle försöka igen när han kommer tillbaka. Men det var nog bara något jag försökte intala mig själv, och nu försöker jag intala mig själv motsatsen. Jag vet inte vad jag vill! Men nu måste jag träffa honom.. om han nu ens vill träffa mig. Och tänk om han inte ens svarar.... Åh jag orkar inte! Kunde jag inte bara låtit allt vara som det är nu... åtminstone tills jag stöter på honom (för det skulle jag gjort för eller senare). Fan också. Okej jag är sjukt upprörd / nervös / ivrig / speedad just nu så att skriva känns inte som en lysande idé. Jaja det dyker väl upp ett nytt inlägg snart, sitter ju ändå klistrad framför datorn för att se om han svarar. Ohcrap nu håller jag på att falla ner i den där jävla gropen igen (gropen = inte kunna tänka på ngt annat än dp).   Hoppas ni har en bra dag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: M

Jobbigt, men det löser sig ska du se =)

2008-08-25 @ 18:42:47
Postat av: valentina

kul att du skrev till honom! nu väntar vi också ivrigt på hans svar :)

2008-08-25 @ 20:26:56
Postat av: Åsa

haha jag sa just till min tjej kompis att killar inte tänker överhuvudtaget men att tjejer tänker påtok för mycket. fick en bekräftelse på engång. men jag tror nog att det löser sig, från det jag har förståt är det menat att ni ska bli en fin familj med villa och vovve i förorten :) .. have a little faith.. om det är det du vill förstås.

nu vart det lite rörigt känner jag men iaf, tänk girlpower!

2008-08-25 @ 22:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0