Dagens!

En stunds sökande på internet (så länge man vet vad plaggen heter så brukar det gå..) så kan jag nu visa vad jag har på mig idag, ungefär!
 
Grå tunika/klänning - Ella Moss (ganska gammal, blev helt chockad när jag hittade en så bra bild!)
Väska (som hängt med ett bra tag nu) - Balenciaga
Armband - Hermés (jag & H har gjort ett tillfälligt byte..hon har mitt orangea)
Svarta shorts - ZARA (inte exakt de på bilden...)

INTE PÅ BILD:
Svarta skinnloafers/ballerinas (perfekt blandning) - MarZio



Ser rätt bra ut va? Allt är det jag har på mig, förutom shortsen men de ser typ exakt likadana ut. Tröjan är kanske lite väl casual för jobbet, men jag hittade den långt inne i garderoben igår och blev såå sugen på att använda den! Nu ska jag äta middag, hörs kanske sen, ska lägga mig rätt tidigt då jag inte känner mig helt frisk. Puss!


Kommentarer
Postat av: M

Ser snyggt ut!!

2008-08-27 @ 20:13:49
Postat av: noah

vi granskar bloggvärlden ;) kika in och skriv vad du tycker ?!

2008-08-27 @ 20:42:58
URL: http://stockholmsbrudar.blogg.se/
Postat av: valentina

snyggt! älskar dina inlägg om kläder

2008-08-27 @ 21:12:27
Postat av: baby loonia

favoritväska o armbanD !

2008-09-08 @ 12:37:50
URL: http://babyloonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0