Läs nerifrån och upp!

To: Drömprinsen <[email protected]>
From: SIS <[email protected]>
Subject:  RE:Long time no see
Aggresiv, egoistisk och omogen? Thanks! Vi ses på fredag...



From: SIS <[email protected]><[email protected]>
To: Drömprinsen <[email protected]><
Subject: RE:Long time no see

Förvånad - minst sagt. Fast jag förstod väl också att vi skulle behöva som du uttrycker det försöka bete oss lite mognare. Min familj och mina vänner har trott att jag har ljugit när jag berättade hur/varför vi gjorde slut så plötsligt, de trodde jag varit otrogen eller liknande! Jag reser hem imorgon. Vad sägs om på xxx 15.00 på torsdag? /DP

Ps. Både du och jag vet nog att vi båda är väldigt aggresiva, egoistiska & omogna när det kommer till "problem" men eftersom vi är på en allmän plats kan vi väl bestämma redan innan att vi försöker hålla oss lugna? Ok?


Inget "jag saknar dig", "det ska bli trevligt att träffas", "jag är så glad att du hörde av dig". Bara formellt, stelt och lite ironisk humor. Observera att även jag var en blandning av seriös/ironisk i mailet ovan... Men men, fredag it is. Måste sätta mig ner och bara tänka vad jag vill. Vad jag känner. Fast då är det nog bättre att prata... H, räkna med att bli våldgästad om en timma eller två!

Puss!
Singel I Stockholm

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh va spännande att du är tillbaka, ja gillar din blogg:)

2008-08-26 @ 18:18:29
URL: http://erikachristina.blogg.se/
Postat av: Ronja

ÅH! :D Jag är så glad för att du är tillbaka, har saknat dina inlägg! Jobbigt det där med att bli påkommen...but I'm so glad you're back :-) Hur känns det inför att träffa Drömprinsen?



Ps. Vet inte om du ändrade det medvetet, men tänkte bara påpeka lite försiktigt att han skrev torsdag..



Ser fram emot fler inlägg!

Kram, Ronja

2008-08-26 @ 19:51:49
URL: http://rsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0