Shit!

Ronja  om Läs nerifrån och upp!:
ÅH! :D Jag är så glad för att du är tillbaka, har saknat dina inlägg! Jobbigt det där med att bli påkommen...but I'm so glad you're back :-) Hur känns det inför att träffa Drömprinsen?

Ps. Vet inte om du ändrade det medvetet, men tänkte bara påpeka lite försiktigt att han skrev torsdag..

Ser fram emot fler inlägg!
Kram, Ronja
26 Augusti, 19:51

Hur klantig får man bli! Annars hade jag aldrig upptäckt det... Tack du! Åh nu måste jag skicka iväg ännu ett stelt mail. "Oj jag skrev fel hehehehehe jag var så nervös och försökte vara kaxig så det blev visst fel dag. Sorry!". Tss... Korrekturläsa mina vänner, korrekturläsa!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0