3 Alternativ

Hej! Sitter på jobbet nu, har gett mig själv en liten paus. Funderar på vad jag ska göra av kvällen? Har några alternativ...

1. Stanna hemma och ta det lugnt. Helt själv. Se på typ Lets Dance eller något sånt och äta Ben&Jerrys. + lugnt, utvilande och gott.   - finns risk för att jag blir rastlös
2. Hoppa i en snygg klänning, ta en taxi till Stureplan och "slå klackarna i taket" tillsamans med alla vänner. + socialt, härligt att träffa alla, kan bli riktigt kul. - jag är trött, vet ej om jag orkar hålla mig uppe. Det är inget kul att festa när man bara längtar hem till sängen (och  då menar jag på det VANLIGA sättet)
3. Åka hem till mamma och pappa och äta middag med dom, prata och umgås. + gott. mamma & pappa skulle bli jätteglada. - Risk för tristess. Jag är inte ett jättefan av På Spåret.

Det lutar nog mot 1. Som många andra fredagskvällar låter det sjukt lockande. Jag. Är. Så. Trött. Men vi får se, jag kanske plötsligt blir supertaggad för en utekväll eller får ett riktigt mamma-pappa-sug. Nu vill Stekarn prata med mig om något. Jag hoppas att det inte handlar om siffror. Min hjärna orkar nog inte riktigt med det...



UPDATE: Alternativ 1. Ingen tvekan om saken. Ser fram emot kvällen. Och förmodligen inte på det sätt som alla andra gör där ute denna fredagskväll 19:33. Men ha det så kul partypeople! För det ska jag ha! Eller kul kanske är fel ord? Hmm..?

Kommentarer
Postat av: valentina

min fredag blev precis likadan, så skönt att ha såna kvällar när man inte orkar festa, får ta igen det imorn istället hihi

2008-02-15 @ 22:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0