Bedtime

Nej, nu är det nog dags att börja dra sig mot paradiset (= sängen) för en lång skönhetsömn till skillnad från natten till idag. Fast först ska jag måla mina naglar svartblanka med hjälp av mitt älskade Chanel. Budgetnagellacken är mer än prisvärda, men det är något speciellt med Chanel på naglarna. Det blir SÅ snyggt. Jaja, EFTER DET ska jag i alla fall sova. Har massa på jobbet den här veckan så räkna inte med mycket updates. Och om mindre än två veckor bär det av till Alperna. Ska bli helt underbart! Om Drömprinsen bara lyckas att hitta flygbiljett ska han också med. Jippie! Vår första resa tillsamans, skulle verkligen vara jättekul.

Men nu; naglarna. Och sen; bedtime.
Hoppas att ni haft en toppenhelg!

Kommentarer
Postat av: Clara

älskar chanels nagellack. så himla myckiet bättre kanske de inte är, men de är special :)

2008-02-11 @ 16:41:11
URL: http://collman.blogg.se
Postat av: Emilié

Ja, och varför skulle man inte köpa Chanels när det räcker och framförallt håller så mycket längre än andra, billigare varianter? Ett från Mavala till exempel, tar slut efter en kort stund och har man inte använt det så torkar det. BLÄ!

2008-02-11 @ 19:43:10
URL: http://plump1s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0