Better than nothing

                                                                                 Hello darlings!

Jag hinner göra en liten snabb uppdatering (och där sprack - "ingen bloggning fram tills på onsdag"), dock inte så spännande och kreativ (brukar de någonsin vara de?) men bättre än ingenting, right? Kan säga så mycket som att jag just nu håller på med siffror. Inte min favorit inom yrket, men vill man ha pärlan i musslan så måste man ibland ta skalet också. Haha, vilket ordspråk! Tror ni på mig om jag säger att jag kom på det JUST NU? 

Ikväll ska jag hem till Drömprinsen och laga middag med (åt?) honom. Sen ska jag tvinga honom att se på Gossip Girl med mig. Han får stå ut med att jag sitter och dregglar så fort 'Nate' syns i bild, haha. Men om han ens så mycket som nämner att Serena (eller Blair) är snygg så dödar jag honom! Haha, vi tjejer i ett nötskal - inte sant? Sen ska jag sova över där, älskar att få somna och vakna upp med honom, som alltid när man är nykär. Om det är något som ger en bra start på dagen så är det lite morgon-mys med en snygg kille precis innan man går upp. We like(?)! 

Ska försöka återkomma lite senare. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: usch ja, man blir så lack!

2008-02-20 @ 20:54:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ronja

Mysigt! haha jo det låter som oss tjejer i ett nötskal :)

2008-02-20 @ 21:41:47
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Staffis

diskuterade de här med gossip girl igår med en jobbarkompis.. hon påstådd att ingen av killarna i GG är snygga. jag vet inte vad jag vill säga med det här, men du hade en trevlig blogg och jag kommer läsa den oftare :) alla bloggar med en kategori där skor ingår är bra bloggar =)

2008-02-21 @ 14:32:27
URL: http://staffis88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0