Dagen med stort D

...för min syster i alla fall. Hon gifter sig idag. Är på herrgården nu (kan inte gå in närmare än att den ligger precis utanför Stockholm), och leker arbetsledare. Dekorationsfolk, servitörer och servitriser, kockar, DJ's, band, mamma, pappa - ja alla springer omkring och gör det dom måste göra. Hoppas jag. Klockan 16.00 börjar allt, då kommer gästerna. Och det är minn uppgift att se till att allting går rätt til. Snacka om att jag är nervös! Dagen till ära bär jag en sidenhistoria från Ingwa Melero i mörk puderrosa till det har jag ett par lätt silverfärgade heels från Miu Miu (dom jag köpte på Schuterman rean) man ska inte klä ner sig på bröllop men klänningen ger verkligen bal-känsla, trots att den är knälång så jag kommer att ha en ljusbeige cashmere-kofta från Autumn Cashmere. Eller okej, nu låter det som jag har på mig det där men jag springer runt i rosa Juicyvelour och ge order. Eller just nu gör jag inte det... fast det kanske jag borde, har ju  massor att göra. Men jag slänger in en bild på en Melero-klänning så ni får en liten uppfattning om hur min ser ut. Dock är min MYCKET snyggare och inte lika mycket underklädes-känsla över bysten (som tur är, det är snyggt men känns inte sådär jättepassande på ett jättebröllop med en massa släkt och liknande). Min har däremot samma fall i kjolen, snyggt va? Nu måste jag sluta, ska ju sminka mig, fixa håret, byta om, checka av allting (dukningen, salen där vigseln ska äga rum, musikanläggningen mm.) - tänk om något inte stämmer. Ahhh! PANIK! Önska mig lycka till !
image111

Kommentarer
Postat av: M

Lycka till! Det kommer att gå bra =)

2008-02-02 @ 16:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0