Fettisdagen

Idag har det varit en ganska mysig dag, jobb på förmiddagen lunch som avslutades med långfika på Vetekatten (stans godaste semlor, lätt!) med en tjejkompis, Trendy och supergravida E. Det var jättemysigt, längsedan jag träffade dom och bara pratade. Efter en alldeles för lång lunchrast blev det sedan mer jobb. Jobbade till 18.00, kom precis hem. Dagens outfit är en marinblå American Apparel kjol, svarta strumpbyxor från Wolford, HOPE-ankelboots, svart långärmad från C&C California och svart oversize cashmerekofta från By Marlene Birger.
Har faktiskt inte pratat med Drömprinsen sen i söndags förmiddag då han åkte hem efter att ha sovit över hos mig, känns konstigt med ändå skönt. Det där sista känns lite fel att säga, men ibland behöver man bara vara själv. Fast tre dagar räcker gott och väl, vill träffa honom nu! Är lite sådär löjligt tjejsur över att han inte har tagit intiativ till att ringa bara, känns som att det är hans tur. Men så känns det väl alltid antar jag... Nu ska jag slänga ihop något att äta. Kycklingfilé och fetaost-sallad kanske?

Update: Oj, ovanligt mycket besökare idag - kul! Hoppas att ni kom för att stanna! Men fortfarande: 0 kommentarer. Jag klagar inte. Verkligen inte.


Kommentarer
Postat av: M

Låter som en bra dag! Tråkigt att du inte får fler kommentarer, för det förtjänar du! Du har den bästa bloggen =) Kram

2008-02-05 @ 21:42:54
Postat av: Ronja

Vad mysigt med fika :)jag är jätte nyfiken på hur det går för din kompis E med bebisen i magen och killarna hon var med?

2008-02-06 @ 20:01:24
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Helena

Semlor :) Det gillar vi! :D

2008-02-07 @ 15:33:53
URL: http://helenamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0