INSPIRERA MIG!

Jag skrev faktiskt fem inlägg igår, duktigt va? Kommenterade runt lite också och hade betydligt fler läsare än vanligt, antagligen bara folk som klickar snabbt, ögnar egenom inlägget och skriver en opersonlig men ack så passande kommentar för att själv få fler besökare. Men ändå, det är ju så det funkar här i bloggvärlden. Right? Har som sagt mycket denna vecka men jag ska försöka blogga så gott det går ändå. Men jag behöver tips! Nu när det rullar på så bra med DP vet jag inte riktigt om ni vill höra mitt tjat om våra middagar, hur underbar han är osv. Det känns faktiskt lite småtrist att vi inte har minsta lilla trouble i relationen. Det låter helskumt när jag skriver det, jag vet - men det känns lixom trist att berätta om och om igen om hur bra allt är. Men tro nu inte att det inte är så jag vill ha det, herregud! Peppar peppar ta i trä, eller vad man nu säger.

Anyways, allt går bra i förhållandet - men vill ni ändå få DP-updates, trots att det inte direkt händer något spännande? Ska jag (hur elakt det än låter) fokusera lite mer på mina vänners liv och skvallra lite om dom? Ska jag skriva ännu mer om mode (det har börjat bli lite väl mkt modeblogg här det senaste, men det är så kul då mode verkligen är min största hobby) eller ska jag tagga ner på den biten? Ska jag börja spola tillbaka lite och berätta om mina gamla relationer (som ändå varit ganska så händelserika. Eller mer än den nuvarande iaf)?  PLEASE TELL ME! Jag vet att ni hatar att kommentera men jag behöver inspiration! Ställ frågor, kom med tips på "ämnen", ja skriv vad ni vill - men INSPIRERA mig till bloggandet. Det vore verkligen tacksamt att veta vad ni tycker om bloggen i sin helhet.

Nu ska jag äta sushi med Stekarn en snabbis, sen blir det hemmåt - jobba lite. Samt se på Anna Pihl som börjar ikväll. Riktigt grym dansk serie alltså, synd om er som missat den!


Kommentarer
Postat av: Emilié

Jag hör gärna lite om gamla relationer (:
Men självklart vill jag ha uppdateringar om DP också! Tycker det är underbart att läsa om hur lycklig du är!

2008-02-11 @ 19:41:51
URL: http://plump1s.blogg.se
Postat av: therese

Ja jag vill ha DP-updates ändå! :) kul att höra små gulliga detaljer och så! Gärna skvaller om dina vänninor och tidigare förhållanden kan också vara kul att läsa om! Dock får du gärna tona ner modebiten.. Finns så mycket andra modebloggar!

2008-02-11 @ 20:03:21
Postat av: M

Jag vill ha mer updates om drömprinsen! Alltid kul att få höra. Och skvallra gärna mer om dina vänner, skulle vilja veta hur det går med din gravida vän. Och mode får du gärna skriva mer om! Jag älskar mode och du verkar ha en grym stil. Annars kanske du kan skriva mer om inredning och sånt? Kanske mer musik? Ha en trevlig kväll=)

2008-02-11 @ 20:40:59
Postat av: Ronja

Jag vill jätte gärna läsa om dina vänner, lite gossip :)känner mig lite elak när jag skriver så but well.. vill gärna också läsa om lärdomar du fått genom livet och så, oavsett om det är på kärleksfronten eller annat. Och självklart, snälla, sluta INTE att uppdatera om drömprinsen.

Du har en riktigt härlig blogg :)

2008-02-11 @ 23:47:12
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: valentina

DP of course, det är kul att höra att det fortfarande finns såna där söta killar som han, sådär underbara och att du är så lycklig.
Alltid kul att höra gossip om vännerna också så mer av det och det är kul när du lägger in modebitar ibland för du har grym smak!

2008-02-15 @ 22:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0