Kvällens Outfit

Drömprinsen ska ju som sagt ha en jättefest i kväll för att fira att han fyller 30 på onsdag! För nyfikna tänkte jag berätta vad jag skulle ha på mig.

- Multifärgad, mönstrad, kortkort klänning från Missoni som köptes i Florida. Letade efter bild, men hittade ingen. 
- Christian Louboutin heels, gåva från Storasyster & SP.
- Stor, svart kuvertväska i skinn, köpt i en boutique i Paris för två år sedan.
- Silerring med budskapet Pencez De Moi från Efva Attling, gåva från Drömprinsen.
- Enkelt silverarmband som jag hittade här hemma.

Så trist att jag inte hittade en bild på klänningen, den är verkligen übersnygg; om det är något jag känner mig sexig i så är det den! Den kommer nog överanvändas på alla fester i sommar. Hur som helst, det ska bli riktigt kul ikväll - framförallt att träffa ALLA Drömprinsens kompisar, men också att bara få ha kul och vara hans flickvän inför alla. Hur fel det än låter. Bloggar nog igen innan jag åker!


Kommentarer
Postat av: M

Låter skitsnyggt! Synd du inte hittade en bild, och synd att du inte kan fota heller. Fast jag om du säger att den är übersnygg så tror jag dig! Ha en trevlig kväll! Kram

2008-02-09 @ 17:47:29
Postat av: Anonym

Shit vad snyggt det låter! Så synd att man inte får se bilder :( Men den klänningen måste ju ha varit hur dyr som helst? Kram!

2008-02-10 @ 11:20:16
Postat av: Jenny

Tjoho!
Kan du inte lägga ut klänningen på golvet eller hänga mot en vägg? Nått anonymt ställe borde du väll kunna hitta att fota på? =)

2008-02-11 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0