Live From Drömprinsens Badrum

Hejsan! Denna situationen har jag varit i förut va? Suttit på Drömprinsens badkarskant och bloggat. Shiet, jag känner mig som ett busigt barn som gör något högst förbjudet som inte mamma får upptäcka. Haha. Vi har ätiti middag och haft det mysigt och nu ska vi förmodligen ut på stan och möta lite vänner till Drömprinsen som jag träffat någon gång förut. Är väldigt trött efter en hård arbetsvecka (därav dålig uppdatering) så jag ska se till att inte komma till sängs för sent heller. Vilken säng det blir får vi däremot se haha. Nu måste jag gå, blev inte mycket till uppdatering men bättre än ingenting hoppas jag! Pusshej!

Om det här inlägget publiceras senare beror det på att det inte funkar att publicera på mobilen. Klockan är i alla fall 22.05 nu när jag skriver detta.

Kommentarer
Postat av: M

Längtat efter en uppdatering! Och det innehöll Drömprinsen =) Ha en underbar kväll och helg.

Och synd att du inte får fler kommentarer.

2008-02-08 @ 22:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0