Lördag

Hej, sitter på ett mysigt café och väntar på att P ska komma. P har jag inte berättat om tidigare, men hon är en tjej som jobbar hos oss, och har gjort väldigt länge. Hon har en väldigt hög post inom företaget, så maktmässigt kommer hon tätt efter mig och Stekarn. Vi umgås inte så jättemycket privat, festar tillsamns då och då men det är väl allt. Förstår dock inte varför, hon är en jättetrevlig tjej som jag har massor gemensamt med (hon är också sko-besatt!). Vi ska nu i alla fall försöka att jobba och fika samtidigt. Ett bra sätt att få det att kännas lättare att jobba på helgen! Sitter man på kontoret blir det 100 % vardagskänsla, men på ett mysigt ställe med massa gott så är det som vilken långfika som helst, fast jobb utbytt mot skvallret då.

Ikväll blir det schlager-middag hemma hos H tror jag? Italiensk buffé + (jag står för melonen och parmaskinkan, enklast och godast!) massa vin + ett gäng härliga tjejer + 1,5 h Schlager + följt av utgång = Succé. Så det ser vi fram emot!

Återkommer om en stund för lite details angående vart jag kommer att befinna mig om en vecka...

Kommentarer
Postat av: M

Låter som en perfekt lördag! Ha en trevlig helg

2008-02-16 @ 15:24:50
Postat av: christine

Åh ja, schlager måste man ju se! :-)

2008-02-16 @ 15:37:05
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Ronja

Låter härligt! Hoppas att du får en trevlig kväll :) kul med all uppdatering också :)

2008-02-16 @ 16:13:32
URL: http://laserpiente.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0