Nyårsblåsan

image130
Fönstershoppar lite på internet (kan man göra det?) och titta vad jag hittade! Bakelsen från Betsey Johnson som jag hade på Nyårsafton på Upper East Side (åh, så kul det var!). Folket på UES är verkligen hur snygga som helst, men med denna kreation och Florida-brännan kände jag mig inte så jätte malplacerad. Höhö. Den finns i alla fall att köpa här och det tycker jag verkligen att ni ska göra. Den funkar året runt, på alla lite festligare tillställningar, jag hade den på en vanlig fredag på stan en gång, nerklädd med hjälp av en lösare kofta och diskreta skor - funkade utmärkt. Betsey Johnson är riktigt bra på det där med snygga klänningar. Och skor.

Visst har jag varit en duktig bloggerska idag?

Kommentarer
Postat av: valentina

ursnygg!

2008-02-15 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0