Om en vecka...

befinner jag mig i St Moritz, Schweiz. Med Drömprinsen och en stor del av min umgängeskrets. Från början skulle jag ju ha bott på samma hotell som dom, men Drömprinsen gav mig i Alla Hjärtans Dag present att vi skulle åka dit tillsamans istället, bo själva, flyga själva - men umgås med dom väl där. Han var jättenervös innan (sa han i alla fall) att jag inte skulle bli glad för att jag hellre ville bo med kompisarna som det  var tänk innan. Bah! Vi ska flyga ekonomiklass och bo på 5-stjärniga Badrutt's Palace. Vårat tidigare hotell som först kändes "väldigt fint och lyxigt" känns som ett dass jämfört med detta. Iiih! Det är inte direkt ett hotell med mycket drag. Men gud vad romantiskt det kommer att bli!  Har varit på det hotellet förut då en vän bodde där och vilken miljö! Boendet kommer bli upplevelsen istället för skidåkningen!


image136

Gud vad jag längtar, inte långt kvar nu!

Kommentarer
Postat av: K

Det såg verkligen underbart ut! Härligt med Schweiziska Alperna också, grym skidåkning! Önskar att jag kunde resa lika mkt som du, på ett halvår har du bockat av Florida, NY och Scweiz, njut tjejen!"

2008-02-17 @ 18:28:31
Postat av: Cheri

Men gud vad mysigt!

2008-02-17 @ 19:04:56
URL: http://Cherrylicious.blogg.se
Postat av: Nadja

Åh vad härligt!

2008-02-20 @ 10:26:49
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0