Onsdag

Det har varit en helt okej dag idag, mycket jobb dock. Visst jag älskar mitt jobb, men när det är så här stressigt och man måste bossa över sina arbetsmyror (= vara en ordentlig chef) så försvinner lätt det roliga och kvar blir bara, stress, stress, stress. Dagens första ledighet blir av om 13 minuter, time for Greys. Egentligen vill jag se Top Model också, men ibland måste man välja. Och det är ju inte Pest eller Kolera direkt! Ska äta någonting gott också, det är jag värd efter denna slitiga vecka! Bara så ni som gillar min blogg vet lär det inte bli mycket till bloggning fram till vecka 10. Vecka 7 (som pågår just nu) och 8 har jag jättemycket på jobbet och vecka 9 bär det av till Alperna.

Men nu; sätta på té och fixa fram något gott. Är chokladsugen, får hoppas att ett paket Lindt gömmer sig någonstans här hemma.

Vi hörs så fort jag får tid! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: M

Neeej
vad tråkigt att det blir lite bloggning=(

2008-02-13 @ 21:19:19
Postat av: Jennie

jag är oxå chokladsugen :)

2008-02-13 @ 21:26:32
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: malin

kommer sakna dina inlägg då :(

2008-02-14 @ 14:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0