Söndag

Har en tuff vecka framför mig. Har gett mig själv ett löfte om att inte blogga förräns på onsdag. Har så mycket att göra, men jag kan ändå inte låta bli att klicka in på blogg.se och det är illa mina vänner - mycket illa.
Antagligen kommer jag inte kunna att låta bli, så ni får gärna kika in ändå (blir så ledsen när statistiken är låg, haha sjukt töntigt, men..)! 

Jag har ju väldigt mycket på jobbet just nu (får ofta kommentarer om vad jag jobbar som efter som ni tycker att jag verkar tjäna så bra, och det gör jag - men jag måste verkligen slita för det, bara så att ni vet!) och det blir ju EXTRA mycket då jag lämnar Sverige nästa vecka (St Moritz) och för att vara jobbfri i sju dagar behöver man ligga väldigt långt före, och det gör inte jag just nu. Sen när man ska iväg är det alltid packning och stuff, vilket för mig alltid tar alldeles för lång tid.

Så nu vet ni, men ge inte upp hoppet - kommer antagligen inte kunna att låta bli!

Kommentarer
Postat av: yas

haha:)

2008-02-17 @ 22:40:56
URL: http://sagochyas.blogg.se
Postat av: EmelieO

Hoppas du hinner göra det som ska göras inom arbetet och att du iaf kan uppdatera i St. Moritz! Även om allt är bra med drömprinsen så vore det kul å höra hur det går :)

2008-02-18 @ 19:04:05
Postat av: Jen

Hej!
Resan låter riktigt härlig, hoppas den blir lika bra som den låter!

Håller på att läsa en pocket som handlar om "karriärkvinnor" just nu.. tänkte att även om du inte kan avslöja vad du jobbar med så kanske du kan ge lite tips och trix till oss andra tjejer som vill göra karriär? =) Alltid kul med tips från någon som har lyckats ;)
Bra blogg!

2008-02-19 @ 15:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0