Streetstyle

image115
Alltid inspirerande med Streetstyle. Denna tjej lyckas riktigt bra med fuskpäls, stuprör, snygg tee, quiltad väska och fantastiska skoletter med platå. Väskan och pälsen gör den rockiga stilen mer classy - gillar verkligen när man mixar på det sättet! Skorna minns jag var från ZARA när jag sparade ner bilden - riktigt duktiga de är alltså! Påminner om ett par Miu Miu pjäser som jag var farligt nära att köpa i NY. Trots att jag precis investerat i ett par nya skoletter från HOPE så blir jag nu riktigt sugen på ett par skyhöga med inbyggd platå. Så snyggt till stuprör! Vet någon om ZARA har denna variant eller något liknande kvar i butik?

Kommentarer
Postat av: valentina

riktigt snygg outfit!

2008-02-06 @ 15:35:28
Postat av: Sandra

Vad snyggt, älskar skorna så snygga!

2008-02-07 @ 21:35:38
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0