Sturecompagniet är LÅNGT borta denna kväll

Let's Dance var verkligen den ultimata underhållningen denna otroligt sega fredagskväll. Verkligen inte det bästa som visas på TV, men det är så skönt att slökolla på. Tillsamans med Lindor (mm..) och té. Sammanfattningsvis en lyckad kväll, som INTE behöver innebära att man är bakis imorrn. Nice. Fast hallå, jag får ju inte förlora mitt liv helt och hållet på att sitta hemma och se på svenne-underhållning (höhö), jag måste ju ha ett liv också så att ni har någonting att läsa om! Men imorrn då mina vänner SKA klackarna slås i taket! Fast okej, nu ska jag vara ärlig - först ska jag se på Melodifestivalen! Fast i sällskap med vänner. Faktiskt!

Men nu, time for bed. Kanske ett Vänner avsnitt eller två ovanpå det / duntäcket. Imorrn ska jag upp tidigt och ha en telefonkonferens med några business-boys from the US. Har inte förberett mig tillräckligt känns det som, men två av mina arbetsmyror (som MÅSTE ha förberett sig tillräckligt) ska också vara på tråden så det ska nog gå bra. Men som sagt, nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0