Switzerland, Baby!

Hej! Är hemma tidigt för att packa och fixa allt tills imorgon. Tog en snabb shoppingrunda för lite nödvändigheter inför resan. Solkräm, nytt solpuder från Helena Rubenstein (vill ju vara "solkysst" redan första dagen i backen), lite underbara ting från Agent Provocateur (7 nätter i en underbar svit...), nytt bodybutter från Bodyshop och ett par rosa OAKLEY-googles från deras tjej-kollektion Stockholm. Pricken över i:t till min svarta utrustning och chockrosa skidjacka.

Nu ska jag packa kläder. Det blir nog mest jeans och söta tunikor alt. coola tees till kvällarna, möjligtvis någon snygg klänning eller två för de kvällar vi går på riktigt fina restauranger.

Detta blir mitt sista inlägg, ska verkligen försöka blogga från St. Moritz, men jag kan inte lova något. NU: PACKA!

Kommentarer
Postat av: M

Ha det så jättekul där nu! Är inte alls avundsjuk ;)

2008-02-22 @ 19:25:28
Postat av: Ronja

Hoppas att ni får det riktigt kul! ;-)

2008-02-23 @ 09:42:05
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: malin

ha det så bra!

2008-02-24 @ 13:07:32
Postat av: M

Saknar dina inlägg!! Snälla kom hem nu =)

2008-02-28 @ 17:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0