And the reason is...

Inte uppdaterat på fem dagar! Inte illa, huh? Anledningarna till attt jag inte bloggat är att för det första har jag inte haft en aning om vad jag ska blogga om och för det andra har jag sjukt mycket just nu...

- Mitt jobb är väldigt krävande då jag är delägare.
- Min syster gifter sig nästa helg och jag är "festfixare" = en massa fix och trix (väldigt kul dock!).
- Plus att jag måste köpa nytt från topp till tå, har inte hittat den rätta klänningen ännu!
- Jag dejtar en kille som jag tycker mycket om (aouch, jag vet att ni inte har fått höra om oss på.. några dagar)
- Ovan nämnda fyller 30 den 29onde (åh vad gammalt det låter att "ha sällskap" med en kille som är trettio!) och jag måste komma på något bra att ge, samt försöka komma in på "var-är-vi-på-väg-snack" efter ett flertal misslyckade försök.
- Då DP (yes det är honom jag snackar om) ska ha ett big time party helgen efter sin födelsedag måste jag springa ut på stan och leta reda på ännu en outfit. I dessa slutrea tider och allt, är det kaos ute på stan. Fast jag kanske kan ha min Missoni klänning som jag köpte i Miami? Eller Betsey Johnson som jag hade på nyår? Hmmm, jag får se...
- Ehh, jag kommer inte på någon mer anledning (om de tidigare ens var det? Vad är det för ursäkt att inte kunna blogga bara för att man SKA hitta två festoutfits? Hmm) men jag har helt enkelt inte haft lust.

Igår var jag hos Storasyster och hennes älskade SP på middag. Vi drack vin och gjorde bla. bordsplaceringen till bröllopet. Det gick nog bra, såg till att sätta Drömprinsen bredvid en tjej som inte var sådär överdrivet snygg (= SP's femtioplussare till faster. Muahhaha).  

Nu ska jag till gymmet och träna. Återkommer förhoppningsvis senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0