Diane Kruger


image102

 
Diane Kruger på front row under en mängd olika visningar från 2006 och framåt. Att hon är rysligt vacker är bara ett litet plus i kanten på hennes fantastiska stilkänsla. Du får Drömprinsen, jag får din garderob?

Ps. Min garderob är möjligtvis inte ens i närheten av hennes, men min Acne kavaj (den jag alltid har på jobbet haha)är riktigt likt den hon har tight, svart, kort i midjan, få detaljer. Dock har min längre ärmar,  men hey det är ju bara att kavla upp! Blir ni inte avundsjuka (för hon är verkligen galet snygg med sin kavaj!)?

Kommentarer
Postat av: Therése

jag skulle gärna strutta runt i hennes gula klännin i sommar!

2008-01-22 @ 21:54:03
URL: http://Cbradshaw.blogg.se
Postat av: Christine

Är det bara jag som tycker att hon har väldigt smala ben? Hon ser ju helt undernärd ut! Visst hon är söt, men lite för smal. :-/

2008-01-22 @ 21:58:48
URL: http://chrisse.blogg.se
Postat av: Elin

Hejsan, mitt namn är Elin och jag skriver en blogg om sex, där kan man snacka om allting ifrån sjukdommar och roliga sjuka sexminnen. få tips och ställa frågor..
den är riktad mot tonåringar som vill utvecklas sexuellt, eller bara tycker om ämnet. ja det finns ingen andledning att inte besöka den. Mina inlägg kan vara allting ifrån svar på frågor, till att kanske argumentera om allas rätt till sex.. Ja titta in själv om du är intresserad... Kram Elin.

2008-01-22 @ 22:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0