,

image93
- NY Tisha från Marc (by Marc?) Jacobs med Heidi Klum. Och jag tror redan att alla vet vad dom handlar om?
- Acne Hug Lost, de perfeketa vardagsjeansen som sitter som smäcken. Snygg passform men ändå lite lösa.
- Armband från Hermés, detta är underbart och jag använder det alldeles för sällan, men det användes mycket flitigt i flera månader när jag fick det i julklapp förra året.
- Mörkbrunt nagelack från O.P.I,
jag har inte riktigt den här nyansen tror jag.
- Pumps från Chloé. Dock inte dessa, men väldigt liknande. Fler remmar och mer en vanlig tjock klack, tror att detta är uppdateringen på de jag köpte. Ska försöka hitta bild på dom!

Angående kollaget finns det en del saker jag bör nämna.
- Mitt PS har fortfarande damp och jag har ej hunnit snacka med någon IT-människa, så jag använder mig av GIMP för tillfället. Och jag är jäkligt ovan, anledningen till varför tishan och jeansen ser lite konstiga ut till formen.
- Kollaget var snyggt och stilrent, men plötsligt börjar jag gå loss med penseln likt en unge som för första gången ritar på paint. Haha, inte särskilt stilrent längre. Men en personlig touche kan väl aldrig skada?
- Jag har självklart strumpor i skorna (tyvärr) samt kofta inomhus, jacka utomhus osv. Jag är ju mänsklig.

Kommentarer
Postat av: M

Snygg outfit!

2008-01-06 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0