Förändring

Har precis scrollat egenom bloggen lite och upptäckt vilka långa inlägg jag skriver. Bara en massa text, text, text. Och innehållet är oftast väldigt mixat, allt från vad jag ska göra / har gjort den dagen, till hur det går med Drömprinsen, till en klänning jag tycker är snygg, till helgens utgång i ETT INLÄGG. Så framöver blir det många fler inlägg, fast med mindre text, jag delar upp det helt enkelt. Ingen större skillnad, innehållet i bloggen är det samma, men varje inlägg handlar mer om "sin sak". Självklart kommer inte de långa inläggen försvinna, då det ibland finns en massa man kan skriva om en sak, haha. Men vad säger ni, är det okej för er också?


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh ja gud vad bra! För jag älksar att läsa vad du skriver men det blir ju mkt mer lättläst om man delar upp det. Gooo SIS! ;D

2008-01-22 @ 11:45:07
URL: http://helenamaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0