Heimstone

image106

Lolita skerv ett inlägg om franska märket Heimstone. Hade aldrig hört talas om märket tidigare, men fastnade för klänningarna hon hade i inlägget och besökte hemsidan. Jag har funnit en ny favorit! Det är inte varje dag man får sånt ögongodis i form av klänningar (för det var framförallt vad som fanns i kollektionerna). Härliga material och underbara detaljer är bara två saker av allt som får mig att smälta. Priset och var dom säljs (med säkerhet inte i Sverige) har jag ingen aning om (hjälp mig!) men detta är ett typiskt exempel på vad jag är beredd att lägga stora summor på. Mest sugen är jag på klänningen i mitten, men skulle tacka ja till i princip varenda klänning på hemsidan.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Väldigt vackra klänningar!

2008-01-25 @ 13:49:09
Postat av: Hannah

Du har verkligen rätt, den klänningen vah ursnygg. Om man bara hade pengar assow ^^

2008-01-25 @ 23:00:29
URL: http://fakkat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0