Hemma

Hej! Nu är jag äntligen hemma. Vi hittade jättebra flygbiljetter, ekonomiklass till ett grymt pris! Ah, det är verkligen lyx, servicen är verkligen på topp - så många gånger bättre än på hotellet vi bodde på (och det var ändå ett bra hotell)

Flygvärdinna: Would you like a glass of champagne?
SIS, H & J: Yes please!
Stekarn: May I ask which sort you offer? (Jag vet, han är en snobb)
Flygvärdinna: Moët & Chandon, off course.
Stekarn: Moët sounds good!
SIS, H & J (dregglar): Very good...

Så det var nice med lyxflyg hem, jag sov en stor del av resan. Vi har hur som helst haft det jätteroligt, och jag ska berätta ALLT imorgon, men just nu påverkar jetlagen mig så konversationen från flygplanet är typ det enda jag kommer ihåg, haha. Egentligen vill jag krypa ner under täcket bums, men först ska jag beställa citron och lime marinerade nudlar med cashewnötter och corn. En favorit från favoritstället. Den ska ätas i soffan med Blackberryn, ska ringas runt till alla jag saknar. Imorgon får ni veta allt om resan!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska bli jätteroligt att höra om resan! New York är mitt drömresemål! :D

2008-01-04 @ 22:37:46
Postat av: M

Hejsan!! God fortsättning. Längtar efter att få läsa om hur du har haft det! Hoppas du hade en underbar jul och ett bra nyår! Trevlig helg!
Ps. tänkte tipsa om en bra sida, polyvore.com du kanske har hört talas om den. Men det skulle vara jättekul om du kunde sätta ihop några outfits som du brukar ha =) Vore intressant. Kram

2008-01-04 @ 23:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0