Lördag

God Morgon! Ligger under duntäcket i sängen och har precis vaknat. Snart ska jag stiga upp, duscha och dressa mig för dagens äventyr. Mår för övrigt tusen gånger bättre idag, hade någon tillfällig kris eller nåt igår. Dagens planer då; det blir ingen frukost nu, eftersom klockan i tolv och jag spikade precis en brunch med E (som har en riktig babymbump nu!), H och en tjej vid "namn" Summer (smeknamnet kommer frånn att hon är så sinnesjukt lik Rachel Bilson). Ska bli riktigt kul! Behöver lite tjejsnack känner jag, bloggen funkar självklart bra som ett sätt att få ut allt man vill säga på men djupa samtal med tjejkompisar är det absolut bästa som finns. Och en massa god mat ovanpå det gör det inte värre direkt. Efter brunchen ska jag en snabb sväng till jobbet och fixa en grej, sen ska jag hem och vid 21 ska jag och Drömprinsen ta ett glas tillsamans med Storasyster och hennes kille (som jag inte kommer ihåg vad jag kallar här på bloggen). Ska bli jättespännande att se vad min älskade syster tycker om honom! På tala om min syster och hennes fästman ska ju dom gifta sig om två helger. Jag är ju "festfixaren" och allt går jättebra förutom att det inte ser ut att bli någon snö. Jättetråkigt eftersom herrgården vi hyrt skulle se så vacker och romantisk ut täckt av snö. Jaja, allt kommer ju att ske inomhus så det ska nog bra.

Men nu måste jag skynda mig, om 48 minuter ska jag träffa tjejerna!

Dagens blir: Vit blus med svarta detaljer från Pepe Jeans, svarta stuprrör från Sass&Bide, svart kappa från H&M (där fick ni så ni teg!) och min Miu Miu väska. Skor blir nog vita converse eller svarta Acne Pistols.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad trevligt! Hoppas att du får en bra dag :)

2008-01-12 @ 14:07:37
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: M

Ha en trevlig helg!

2008-01-12 @ 14:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0