Måndag

Angående förra inlägget gick det jättebra, vi tog hem det och kontraktet ska skrivas i veckan. Ohyeeees! Jag och Stekarn firade med champagne på jobbet, det uppskattades. På jobbet måste jag nämligen vara väldigt ansvarstagande och kan inte släppa loss riktigt så jag tror att arbetsmyrorna gillar att se mitt riktiga jag. Så nu känner jag inte alls lika mycket skuldkänslor för att jag shoppade så mycket i the U.S eftersom lönen kommer bli ganska mycket fetare framöver, mycket trevligt om man säger så!

Om en stund kommer Drömprinsen, kycklingfiléerna med getostfyllning och soltorkade tomater står i ugnen. Har bytt om från jobboutfiten som som sagt var lite väl dressad (förra inlägget igen) till Acne Hug Lost (är inne på jeans just nu. Eller nej, inte jeans i allmänhet - just dessa) och Luella tee (ni vet LOVE, LOVE, LOVE) som jag lånat av H. Sen har jag svart ZARA kofta och svarta strumpor (haha). Oj vad mycket paranteser.

Nu måste jag göra en sallad!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till det nya kontraktet och till nya lönen :) Du får ha en mysig kväll med Drömprinsen!

2008-01-07 @ 19:13:38
Postat av: Katja

Grattis. Hoppas ni har en riktigt trevlig kväll ikväll. Väntar med spänning på nästa inlägg :o)

2008-01-07 @ 20:03:00
Postat av: M

Grattis vad kul!! Lycka till med Drömprinsen, längtar till nästa
inlägg

2008-01-07 @ 20:46:49
Postat av: Lisa

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Gillar somsagt din blogg.. Härligt !

2008-01-07 @ 21:32:47
URL: http://lisajohannaandersson.blogg.se
Postat av: Ronja

Grattis! Vad kul att se att du bloggat så mycket :-) Woho! :D

2008-01-08 @ 00:31:19
URL: http://laserpiente.blogg.se
Postat av: Malin

Grattis, så otroligt roligt!
och som sagt hoppas ni får/har haft det trevligt ikväll!

2008-01-08 @ 21:28:32
Postat av: valentina

dags för uppdatering om drömprinsen nu hihi ;)

2008-01-09 @ 17:02:19
Postat av: Helena

Grattis! Och lycka till med drömprinsen SIS! :)

2008-01-09 @ 21:30:50
URL: http://helenamaria.blogg.se
Postat av: M

Väntar på uppdatering!! Kollar in här flera ggr per dag

2008-01-10 @ 19:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0